Nytt år, nya möjligheter

Nu har vi lämnat år 2011 bakom oss och klivit in i 2012. Jag hoppas på ett år med många nya intryck och upplevelser. Nedan följer lite bilder på saker jag vill uppleva under året :)


Jag hoppas på ett trevligt år på BTH

Jag hoppas på att få gå på Anna-karins och Emanuels maffiga och fina bröllop


                                         VS

Jag hoppas på antingen en grym skidresa eller en magisk upplevelse på festivalen
Tomorrowland i sommar!!


Jag hoppas på en härlig sommarvandring i Österrike och att få gå
Österrike kursen där man även få testa på rafting och mountainbike cykling

Detta är vad jag vill än så länge. Jag hoppas att det kommer upp många fler upplevelser under årets gång :)

Jag önskar er alla en god fortsättning och ett bra år.

PUSSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0