Jobb o sedan avgång mot Götet (igen)...

Sitter här färdig duschad med mitt nya blonda, tunna hår...nu blir det strax frulle.

Snart är det dags för jobb (10-16) och sedan fort hem för att äta middag, hämta packning o bege sig av mot kalmar igen för att ta tåget till Götlaborg. Där jag ska träffa Filippa som jag ska åka till Oslo med :) Så kommer vara borta tills på onsdag eller torsdag, får se när det bär av hemåt..Det ska bli skönt o kul att komma bort lite!

Pratade med Christian igår och han verkar redan ha blivit bra kompis med sina rumskompisar så han trivs :) Jag får se när vi ses igen men jag hoppas att det inte dröjer allt för länge :(

Ne, nu måste jag käka frulle innan klockan blir för mycket!

Ha en trevlig söndag :)

Ciao♥


 

Christian, älskar dig ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0