Känslorna börjar komma....

Idag har jag o Christian äntligen haft tid o träffa varandra :) Har varit jobb och annat som kommit ivägen hela tiden...


Men idag började jag känna på riktigt att det inte är långt kvar tills Christian flyttar :( Det blir inte bättre när man ser alla flyttlådor o allt som står i deras hus heller...Men vi ska nog klara det, det verkar vara vad båda vill nu iaf :)


Ikväll har familjen grillat, var riktigt längesen så det smakade extra gott :)


I morgon blir det sista minuten bokning av tåg till Gbg med Jonna :) Vi ska ta en hel dags shopping då vi är trötta på Kalmars lilla utbud :P På eftermiddagen blir det step med Johansson o Jonna, var längesen så ska bli kul :) Efter det ska jag tillbringa min sista tid med Christian innan han åker....


Ciao♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0