6dagar kvar!

Nu var man hemkommen igen efter en helg full med släktkalas! Galet! Jag tror jag måste tillhöra den mest högljudda släkten. Det tar lite på krafterna men dom är riktigt härliga, allihopa :) och god mat bjöds det på så jag är helnöjd. Kul att träffa alla igen, vi ses för sällan!

Idag är det bara 6dagar kvar till julafton :) och mina goaste kompisar kommer hem igen! Längtar redan till juldagen då vi ska gå ut tillsammans som förr :) jag har lovat att hjälpa mamma med julstädningen också så att hon slipper göra allt. Det ska ju alltid vara så perfekt i huset när vi ska ha gäster. På julafton ska både anna-karin, farmor, farfar, mormor och morfar fira hemma hos oss.

Imorgon ska jag baka lite fler lussekattar med, dom går ju åt som smör.

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0