Annan dagen

Julen har varit super mys! Trevligt sällskap, god mat (som jag hade längtat efter den), fina julklappar, bästa tomten och lite till. På juldagen blev det dags för de traditionella revbenen och vad gott det är :) Sen vid fem åkte jag in till stan för att gå ut med mina goa vänner. Sällskapet var toppen men det nya utestället var ett fiasko, iallafall enligt oss. Jag, anna och Jonna kom med i Kalmarposten. Frågan var vad vi tyckte om det nya stället och vad våra förväntningar var. Tror varken bilden eller svaret blev något vidare, haha.

Idag har jag varit trött som sjutton. Sover alltid så dåligt när jag varit ute. Strax ska vi iväg och äta paj hos folket på fjärilvägen :) och imorgon gäller det då vet jag på riktigt vart jag kommer hålla till i vår!!

PUSSPÅ´RE

Hoppas ni också fått en bra julhelg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0