VÅR!

Idag är en sådan dag då man inte riktigt kan låta bli att le. Solen skiner och det är uppemot 10grader varmt :) Vår jackan har använts för första gången i Karlskrona, och det var nästan så den var för varm att ha på sig, när jag promenerade hem från skolan.

Denna helg precis som förra helgen kommer att spenderas på Öland. Jag hoppas kunna få sitta och sola lite på altanen hemma. Plugg kommer dock mest stå på schemat och lite tid med syster, kanske en bio. Det är jag och syster som tar hand om huset denna helg då mamma o pappa är i barcelona, dom lyxlirarna :)

Nästa vecka är jag både förväntansfull och nervös inför. Vi har nämligen vår första praktikvecka då och jag ska vara på ett äldreboende i Jämjö. Det absolut bästa hade varit om jag trivs jätte bra och att dom trivs jätte bra med mig så kanske jag kan få sommarjobba där sen, men det är bara en önskan.

Annars så är helgerna i mars uppbokade: Stockholm nästa helg, längtar :D, 17mars är det klassfest hemma hos mig, 24mars är det fest hemma hos mig med framförallt mina goa "kalmariter" och den 31mars ska mamma äntligen ha sin 50års fest så då får jag träffa släkten igen :D

Mellan allt detta kommer det bli en hel del plugg då vi har ganska många inlämningsuppgifter.

Ha en fin helg :) puss o kram


Kommentarer
Maria

Blev det nån bio? Låter som du har många roliga saker framför dig =) Puss

2012-03-05 @ 17:35:59
URL: http://ohdeeear.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0