Bra dag!

Dagen började klockan 7 på morgonen. Omänskligt tidigt! Anledningen var att jag, Anna-karin och pappa skulle ta en dagsutflykt till Karlskrona. Jag kunde bara kolla på lägenheten halv tio så det blev att gå upp tidigt. Lägenheten dög absolut till mig. Det var ett ganska stort och ljust rum på 23kvm. Det fanns en liten kyl med frysfack och egen toalett/dusch. Det fanns också förråd där jag kan slänga ner de möblerna som fanns och sätta in mina egna. Ser framemot att inreda!

Det fanns även ett gemnsamt kök/allrum som var riktigt sunkigt så där lär inte jag hänga så mycket. Ska köpa mig en egen tv med så jag slipper sitta i det äckliga allrummet :P Visst kan jag med att bo i skiten, ta boendet i St Anton till exempel. Men det är inget att föredra!

Efter visningen gick vi runt och bekantade oss med staden. En väldigt fin och mysig stad, jag kommer nog att trivas! När vi fikat, flummat, sett skolan, kört runt, gått på toa x antal gånger, flummat lite till och käkat på Max så bar det av hemåt igen.

Många intryck och det känns ännu bättre nu att flytta till stan :) fredagen den 13:e blir det troligen inflytt! Hoppas allt går vägen ;)

PUSSPUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0