Närmar sig med stormsteg

Ja nu är det tisdag och på fredag flyttas det till Karlskrona. Jag blir mer och mer taggad! Kontraktet kom hem igår och med kontraktet fanns en post-it lapp där det stod att ommålning kommer ske, så jag slipper göra det själv. Jag hade först inte tänkt fråga om det fanns möjlighet att måla om i lägenheten men det var tur jag gjorde det annars hade det kanske aldrig blivit nymålat.

Nerpackningen har börjat lite smått. Har fyllt halva resväskan med kläder och en stor kartong med porslin, grytor och andra nödvändigheter. Imorgon ska jag försöka tömma hela hyllan på prylar eftersom jag ska flytta med mig den. Imorgon ska jag även träffa Camilla på en fik eller lunch, det blir trevligt :) Jag ska också försöka komma ihåg att köpa överstrykningspennor och lite andra nödvändigheter inför mina studier.

Idag fick jag även ett mail från studentkåren som avslöjade att det faktiskt kommer bli en liten introduktionsnollning för oss nya studenter, som kommer vara i tre dagar. Så det blir lite pubrunda och lekar även för oss som börjar till våren, kul :)

Förutom flytten till Karlskrona så kan jag nämna att jag var ute på sjösjukan för första gången i lördags. Det blev en något vildare kväll än vad jag hade tänkt mig ;) jag som skulle ta det lugnt efter utgången i torsdags! Livet leker :)

PUSS PÅ ER


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0