En efterlängtad helg

Jag har precis avslutat min praktikvecka och den har varit tuff men ändå ganska kul :) Det är mest de långa dagarna och de tidiga morgnarna som gör att man blir så trött! Jag känner att praktiken är väldigt lärorik, jag har lärt mig mycket vilket är kul. Idag fixade jag sommarjobb i hemtjänsten i Färjestaden med så jag får riktigt nära till jobbet vilket är skönt :) Jag ska skriva på papper och så eventuellt nästa helg.

Imorgon väntar en härlig helg hemma på Öland :) Mammas 50års fest vankas och det ska bli kul att träffa släkten igen! Särskillt mormor och morfar som jag inte ser så ofta. Det jobbiga är att jag måste hinna med lite plugg med eftersom jag inte orkar det när jag har mina långa praktik dagar. Får bli lite tid till det på söndag tänker jag!

Annars flyter livet på i Karlskrona, jag trivs väldigt bra :) tyvärr kommer träningen i kläm när vi har praktik men det får bli nya tag efter nästa vecka..Då ska det verkligen tränas, sista krutet innan sommarn!

Ha det fint :) Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0