Julfin

Idag har jag blivit julfin i håret. Dom är duktiga på Mouche. Hon som klippte mig visade sig vara pappas gamla kompis dotter så det var lite komiskt :) Aaah man luktar så gott i håret efter att ha varit o klippt sig.

Annars idag har jag hjälpt mamma lite med tvätten så hon inte jobbar ihjäl sig som hon säger och så har jag letat lite lägenheter igen. Det är en liten jobbig sits jag sitter i eftersom jag står kvar som reserv i Kalmar och Örebro. Så då kan jag inte ta någon lägenhet i Karlskrona eftersom jag inte säkert vet vart jag kommer in. Men lägenhet ska jag nog få tag i :) Om en vecka ska jag ge allt o hitta en lägenhet för då vet jag vart jag ska plugga!

Annars så har jag kollat på alla julkalender avsnitt och snart ätit upp min goda Milka choklad :D Julkalendern är väldigt spännande nu! Bara 4 avsnitt kvar och 4dagar kvar till julafton, wiho!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0