KLASSfest

Idag laddar vi upp för klassfest i min lägenhet! Men eftersom jag bara bor på 23kvm och vi är en ganska stor klass så flyttar jag upp det till fjärde våningen där det finns ett större grupprum :) Jag hoppas på en toppen kväll!

Vad händer annars i mitt liv: Jag ska på arbetsintervju nästa vecka på ett äldreboende i mörbylånga. Tyvärr så kommer jag nog inte kunna jobba där då bussarna dit går så sällen, och päronen vill inte att jag ska ockupera bilen, men att gå på intervju skadar ju inte. Sen kanske jag inte ens får tjänsten. Jag ska ringa Kalmar på måndag med tänkte jag o höra hur stor chansen är att få jobb i äldreomsorgen där.

Den 26-29april ska jag på evenemanget Flumride som är en helg med massa studentlekar och studentfest. Tror det kan bli väldigt skoj! Vi har bildat ett lag, några från klassen. Vårt namn är just nu OhMyGodSexySisters. Uppkommet efter vår programkod: OMGSS :P

Den 31mars är det dags att fira mammsen på riktigt då hon har sin 50års fest :)

Om en vecka är det dags att ha två veckors praktik, VFU, igen..

Annars rullar skolan på, har äntligen fått det bekräftat att jag klarat hela första kursen :)

Ha en trevlig helg :) PUSSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0