En vecka på BTH!

Och då var jag igång med skolan :)

Haft många introduktionsdagar i skolan och har även hunnit med en nollningshelg. Nollningshelgen blev lite väl tuff så jag var inte med sista dagen. Blev lite väl mycket allkohol dagarna innan får jag erkänna. Kul hade jag ialla fall :) Nu har jag börjat återhämta mig igen efter helgen och jag är super taggad på att träna igen :) Jag och Malin (en tjej från klassen) har bokat in oss på två pass ikväll. Hur det nu ska gå?!

Annars trivs jag helt okej än så länge. Tar ju ett tag innan man kommer in i det. Många i klassen har ganska svårt med staden nu i början eftersom den är så liten och många har pojkvänner som dom saknar. Men jag tänker ändå ge staden en chans fram till sommarn sen hoppas jag att jag kommer trivas trots stadens storlek. Annars blir det kanske att jag byter skola till hösten.

Idag hade jag också min första tvättid vilket var ganska intressant haha. Jag lyckades klara ut det ganska fint. Det var dock en torktumlare som krånglade lite. En tjej från våningen över hade tagit fel på sin tid så vi turades om istället. Hon fick inte heller igång torktumlaren, riktigt skumt.

Nu ska jag strax laga mat, tror det kommer bli riktigt gott :)

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0