Volleyboll och grillpremiär

Idag har det verkligen varit vårvärme ute, ca15grader varmt :) Så det bestämdes att dett skulle bli volleyboll och grillpremiär på Långö, underbart :D Det var malin, jag, marie och några från t5 som spelade! Det gick till och med att spela i linne när solen värmde som mest :)

I helgen var jag i Stockholm med mina kalmar vänner, mycket kul helg! Blev mest att testa på Stockholms uteliv men det var riktigt sköj :D dock var inte båda uteställena lika bra! På lördagen gjorde vi även ett litet besök i Sollna centrum där vi kollade i butiker och käkade mat :) Mycket trevligt!

VFU veckan var intressant, jag fick lära mig mycket men inte göra så mycket själv. Nästa gång jag kommer tillbaka tänkte jag vara med och arbeta lite mer så jag lär mig mer. Dom erbjöd mig sommarjobb för den sena perioden men jag är nog ändå inte jätte intresserad av att jobba där. Dels så är det lite knöligt att ta sig dit och dels så vill jag helst bo på Öland i sommar. Förhoppningsvis kan jag få jobb i Kalmarkommun då dom sökte väldigt mycket personal. Jag ringde till Mörbylångakommun men tydligen så sökte dom bara en semestervikarie till äldreomsorgen så jag har nog inte så stor chans tyvärr.

Hoppas ni har en lika fin dag som jag har :) PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0