Så var man Karlskronabo!

På plats i Karlskrona och jag trivs så bra :) Idag har papps och jag kämpat på otroligt bra med alla möbler som konkats ut och in och upp och ner till lägenheten! Det har flytit på riktigt bra och det är till och med så det har blivit mysigt i det stora rummet :) ett problem är att jag inte kommer in till förrådet i källaren och jag har inte fått tag i hyresvärden. Så nu står det gamla möblerna som redan fanns i lägenheten utanför förrådet och jag hoppas verkligen att ingen snor något för då råkar jag illa ut.

Jag har pratat med en av grannarna som verkar vara en trevlig tjej, så det känns skönt att ialla fall en är trevlig i korridoren :) Efter att papps och jag varit o käkat lunch upptäckte vi en lapp på dörren in till korridoren där en kille varnade för att han skulle ha en liten fest på fjärde våningen. Det är ett tecken på att det är lite liv och rörelse med ;)

Jag har även köpt lite begagnad kurslitteratur av en gamal kompis som har studerat till just sjuksköterska här i Karlskrona. Det var perfekt att hon läste just här eftersom då kunde vi enkellt mötas upp i stan. Kul att prata lite efter så många år också :)

Nu sitter jag själv i lägenheten och funderar på om jag ska slänga på en filmrulle eller om jag bara ska krypa ner i sängen direkt..

Ha det gott alla :)

KRAMIZ


Kommentarer
Maria

Underbart! =) Härlig känsla va, första natten i första lägenheten? Puss

2012-01-14 @ 18:31:32
URL: http://mariacarolineshem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0