Hospiteringsdag!

Tyvärr hinner jag inte med så mycket uppdatering av bloggen då mina dagar fylls ganska snabbt.

Men det jag kan säga är att jag trivs bättre och bättre här i Karlskrona :) jag har hittat ett bra gäng kompisar som jag trivs väldigt bra ihop med! Jag är även i full gång med träningen på Wellness som är jätte kul :) känner att humöret ändras skarpt när jag tränar!

Idag har vi haft hospitering hela dagen vilket innebär att varje elev i klassen får följa en undersköterska el. sjuksköterska på en avdelning eller mottagning på sjukhuset. Jag fick följa en undersköterska på öronmottagningen idag, vilket var mycket spännande och intressantare än vad jag föreställde mig. Det kom in patienter nästan hela tiden med olika öron, näsa el. hals problem. Det var en lång dag, 9-17, så jag var väldigt trött när dagen var slut. Det hindrade mig ändå inte från att tvätta och träna när jag kom hem. Är faktiskt glad att Malin släpade med mig på Bodycombaten för det kändes riktigt bra efteråt :)

Imorgon är det dags att veckohandla på Ica Maxi så det blir en utflykt ut dit med några tjejer från klassen :) sen ska jag faktiskt hinna med lite städning av lägenheten och endel plugg med!

Ha det fint :) PUSS


Kommentarer
Maria

Hospitering! Det måste de ha haft igår när jag var hos doktorn. Kom ett gäng läkarstudenter som delades ut till de olika läkarrummen. Hos mig satt en kille som verkade enormt osäker och kallades fram ibland av doktorn för att ex. känna på mina halsmandlar och lite. Väldigt speciellt ;P;P Puss

2012-02-01 @ 15:36:07
URL: http://mariacarolineshem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0