Att bli sjuksköterska

Idag har jag beställt min första kurslitteratur till sjuksköterskeprogrammet som handlar just om inläggets titel. Det ska bli kul att få bläddra i den och se ordentligt vad man egentligen ger sig in på :) Tror det kommer bli en mycket intressat utbildning detta men också tuff såklart!

Pappa har gjort en ritning på en eventuell möbellösning och det var en väldigt bra skiss tycker jag. Då får jag plats med min egen säng, hylla, två fåtöljer med litet bord, mitt skrivbord/matbord och en tv. Tv ska inhandlas imon, vi hittade ett bra erbjudande. Det gäller att vara ute på mellandagsrean! Mamma lovade mig att jag skulle få en micro av henne. Sen har jag nog allt som jag kommer behöva.

Jag har även betalat in depositionen till lägenheten så nu får jag snart helt säkert flytta in. Kontraktet ska komma i nästa vecka :)


På denna fina ö ska jag alltså bo på :) från en ö till en annan ;)


 Uteservering på sommarn :) och jag har lägenhet bara ett stenkast från stan och havet :)

Jag har även inhandlat nyårs dricka och fixat mina skor. Så nu är jag laddad inför nyår :)

KRAMIZ


Kommentarer
Maria Caroline

Låter toppen allt, spännande tid du har framför dig! Har du besökt glasscaféet där? Iiinte illa :P Hela karlskrona är ju underbart så...

2012-01-01 @ 12:53:17
URL: http://mariacarolineshem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0