Plugg, nudlar, plugg!! VILL HA köp...

Ja that´s my day och jag vill verkligen ha en iPod med tillhörande högtalare. Det är perfekt att bara ta med sig när man ska iväg någonstan och vill ha musik. Men dessvärre kostar dom men kan bli ett framtida köp. Kanske till sommaren :)





Tidigare idag ringde Anna :) och frågade om jag ville med på endagars kryssning till Polen. Hon undrade om jag ville bo med henne o två andra. Så jag sa att jag ville :) Det kan nog bli himla trevligt! Har funderat lite på det innan men trodde inte dte var så många som skulle med....Nu funderar jag på om jag kanske ska träna lite men kanske tar det i mon istället ^^


See you!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0