100425 sööndag

Kära dagbok!

Dålig uppdatering, får bli en kort resumé...

Torsdag:

Jogging tur, läsa i min bok, jobb 17-23.30. Blev en jobbig stängning. Det var lugnt mellan 17 och 21 men sen när jag blev lämnad själv så skulle folket såklart rulla in. Så jag hade fullt upp och fick massa att göra efter stängning klockan 23. Massa som skulle diskas och tidningar som skulle returneras. 23.30 kunde jag äntligen slå på larmet och ta bussen hem. Lagade jätte god makaronipudding, blev precis som mammas om inte lite bättre ;) så nu har jag äntligen fått användning av min kokbok :)

Fredag:

Läsa ut bok. Tack mamma för bok tipset, blev helt fast och nu är den slut. Så nu blir det till att påbörja en ny bok. Bra tidfördriv om dagarna då man inte jobbar. 19.30 gjorde Mikael ett besök, blev film (I taket lyser stjärnorna) och massa chips o godis. I taket lyser stjärnorna var verkligen en jätte bra film och det var svårt att hålla tårarna borta.

Lördag:

Jobb 9-17. Kändes bra att vara tillbaka på jobbet igen men man blev snabbt påmind om hur långsamt timmarna går när det inte finns så mycket att göra. Men tillslut blev klockan 17 och det var min tur att gå hem. Hemma blev det käk och sedan chill vid msn. Styrde upp kvällen lite genom att ringa Sara o fråga hur kvällen såg ut. Hon var sugen på utgång så det bestämdes att jag skulle komma till henne och förfesta lite. Så klockan 21 var jag äntligen på plats hos Sara, tog sin lilla tid..blev en del vin drickande och sedan bar det av till BLÅ där det var mycket folk och bra drag. Så nu har jag sett BLÅ och det verkar vara ett väldigt bra place men dyrt inträde..

Söndag:

9:15 bar det av med t-banan mot Røa för att sedan jobba 10-16.30. Var nästan olidligt att ta sig igenom det jobb passet men det funkade. Jag klarade det och 16.30 kunde jag bege mig av hemåt, puh. Hemma slocknde jag ganska direkt. Vaknade en timme senare och kände mig hungrig. Kokade upp ett ägg och bredde mig en macka. Fick till min chock se att mitt bröd var mögligt. Hittade en brödbit som inte såg möglig ut, tog ett bett men spottade illa kvickt ut det då den smakade massa mögel. Äckligaste mat upplevelsen på länge. Förstår inte dom som äter mögelost.

Nu funderar jag på att sätta igång en film strax och sen blir det nog sängen..

Ciao♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0