101011 mååndag

Idag har det varit jobb 8-16 och inte en vanlig arbetsdag utan idag åkte jag och Elisabeth på att städa HELA kassalinjen SJÄLVA. Det behövdes städas kan tilläggas! Om jag inte var dammallerigiker innan så lär jag ha blivit det nu efter...Klockan 16 var det dags för en trött Emelie och Elisabeth att få gå hem!

Hemma pratade jag med Elisabeth (en annan Elisabeth) och det är inte långt kvar nu tills halva hyran är betald. Imorgon smäller det förhoppningsvis! Och nu fick jag reda på att hon bokat tåg till St Anton :D Torsdag den 25:E november klockan 18.42 bär det av minsann (från Köpenhamn)! Så nu måste jag boka tåg till Köpenhamn med, ooh gosh vad mycket som måste fixas...Knappt 7veckor kvar, sjukt :D

I helgen ser det ut att bli en del festligheter :) Jag vet det är bara måndag men aldrig fel att planera i förväg! På fredag jobb till 18 och sen vidare till Emelie för lite små förfest och sedan vidare till pub. På lördag jobb till 14 och sedan på kvällen förfest och sedan Kåren för att dansa loss. Kan bli en bra helg!

Pusselipuss♥



Kommentarer
EMelie J

Kommer bli en grymmm helg!!! O du de kanske blir byttan o det är färgen BLACK som gäller pusssssssssssssss

2010-10-12 @ 15:44:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliepagels

En blogg om allt och ingenting

RSS 2.0